Els Arrugats

  • Fons bibliogràfic
  • Solidaritat i ONG, Salut, Economia i desenvolupament, Narrativa
  • de 4 a 6 anys, de 7 a 11 anys
  • Català
  • Carles Capdevila i Vero Cendoya
  • Gratuït amb fiança 0.00€
  • Teixell: NI CAP

Les galetes més famoses de El Rosal són els arrugats. A darrera s’hi amaga una història entrenyable que ara gràcies a la col·laboració del periodista Carles Capdevila, la il·lustradora Vero Cendoya i l’editorial La Galera s’ha versionat en un conte infantil.

A través de la història verídica del Lluís, un treballador de El Rosal que intentava fer neules però no li sortien, i les arrugava i les anava amuntegant a les safates. Aquelles galetes arrugades, teòricament imperfectes, agradaven molt a la gent de l’obrador que sovint se les menjava. Fins que un dia la responsable va pensar que si agradaven tant potser es podrien vendre a la botiga i fins i tot afegint-hi una boníssima cobertura de xocolata per sobre podrien se encara més bones.

Així va ser com d’un petit fracàs d’en Lluís en va sorgir un gran èxit: l’arrugat, una galeta que actualment és el 70% de la producció de l’obrador El Rosal.

En el conte, Els Arrugats quina troballa més dolça!, Carles Capdevila s’ha inspirat en aquesta història per a crear-ne una de paral·lela protagonitzada per dos germans.

Calendari disponibilitat

Disponible Reservat

Formulari sol·licitud

En el cas que el préstec del recurs tingui un cost econòmic s'ha d'ingressar amb antelació al núm. de compte Triodos 1491 0001 28 2033582723

Per més informació: educacio@solidaries.org o al telèfon 972 219 916

Condicions del servei de préstec