La Lucha contra la guerra

  • Fons bibliogràfic
  • Salut, Pau, Antimilitarisme i Conflictes
  • A partir de 16 anys
  • Castellà
  • Albert Einsten
  • Gratuït amb fiança 0.00€
  • Teixell: 355.016 EIN

El pacifisme no és un fenomen exclusiu del nostre temps. Des d'abans de la primera guerra mundial es van alçar nombroses veus condemnant la violència i el militarisme. La posició ètica i el compromís intel·lectual d'Albert Einstein constitueixen una peça indispensable d'aquesta memòria històrica. Convé doncs recordar les seves paraules en un moment en el qual els pobles han de decidir entre apostar pel desarmament i la desaparició dels blocs militars o optar pel reforçament de les multinacionals de l'armament i de la guerra: "Actualment és una opinió general i indiscutible que els gegantescs armaments de totes les nacions estan demostrant ser summament nocius.

És més, amb l'afirmació que qualsevol país que en les condicions actuals decidís desarmar-se, sense tenir en compte l'actitud dels altres països, no incorreria en risc apreciable. De no ser així, seria extremadament difícil i perillosa la situació d'aquells països que estan actualment desarmats o deficientment equipats per a la defensa, condició que no està corroborada pels fets.

Calendari disponibilitat

Disponible Reservat

Formulari sol·licitud

En el cas que el préstec del recurs tingui un cost econòmic s'ha d'ingressar amb antelació al núm. de compte Triodos 1491 0001 28 2033582723

Per més informació: educacio@solidaries.org o al telèfon 972 219 916

Condicions del servei de préstec