Lo Pequeño es hermoso

  • Fons bibliogràfic
  • Economia i desenvolupament
  • A partir de 16 anys
  • Castellà
  • Schumacher, E. F. (Ernst Friedrich), 1911-1977
  • Gratuït amb fiança 0.00€
  • Teixell: 330.34 SEH

Un vigorós al·legat contra una societat distorsionada pel culte al creixement econòmic. La seva tesi és que necessitem una profunda reorientació dels objectius de la nostra economia i la nostra tècnica per a posar-les al servei -i a l'escala- de l'home. Inspirant-se en fonts tan diverses com les Encícliques dels Papes, l'economia budista i les obres de Mao-Tsé-tung, Schumacher presenta la seva visió de l'ús adequat dels recursos humans i naturals, la problemàtica del desenvolupament i les formes d'organització i propietat empresarial.

El dilema de l'energia nuclear, la utilitat de l'autonomia regional, l'agut problema de la desocupació i les perspectives del socialisme es tracten en les seves pàgines amb un estil persuasiu i àgil que fuig del llenguatge dels especialistes per a dirigir-se directament a l'home del carrer.

Considerat per The Times Literary Supplement com un dels cent llibres més influents dels publicats des de la Segona Guerra Mundial, l'obra de E. F. Schumacher, presenta al lector temes de gran actualitat després de quasi 40 anys de la seva primera edició.

Calendari disponibilitat

Disponible Reservat

Formulari sol·licitud

En el cas que el préstec del recurs tingui un cost econòmic s'ha d'ingressar amb antelació al núm. de compte Triodos 1491 0001 28 2033582723

Per més informació: educacio@solidaries.org o al telèfon 972 219 916

Condicions del servei de préstec