Maquiladoras: un documental sobre els drets laborals (Documental)

  • Audiovisuals
  • Feminismes i gènere, Drets, Economia i desenvolupament
  • 49Min.
  • de 12 a 16 anys
  • Català
  • Germán Reyes
  • Gratuït amb fiança 0.00€
  • Teixell: DVD MAQ

Un documental sobre les empreses situades a zones franques de Nicaragua on multitud de persones pateixen explotació laboral i un gran risc per a la salut.

A Nicaragua, i a d'altres països centreamericans, multitud d'empreses nordamericanes, asiàtiques i d'Europa, instal·len tallers (generalment tèxtils) en zones franques, lliures d'impostos, on el cost de la producció és molt baix, gràcies a que els salaris que es paguen i les condicions de feina són del tot precàries. Aquesta mena de tallers s'anomenen maquilas i la gent que hi treballa, generalment dones, maquiladores.
 
 
Documental/Treball/Amèrica/

Calendari disponibilitat

Disponible Reservat

Formulari sol·licitud

En el cas que el préstec del recurs tingui un cost econòmic s'ha d'ingressar amb antelació al núm. de compte Triodos 1491 0001 28 2033582723

Per més informació: educacio@solidaries.org o al telèfon 972 219 916

Condicions del servei de préstec