Práctica dela dinámica de grupos. Ejercicios y técnica

  • Fons bibliogràfic
  • Pau, Antimilitarisme i Conflictes, Educació
  • A partir de 16 anys
  • Castellà
  • Kaus Antons
  • Gratuït amb fiança 0.00€
  • Teixell: 37.035 ANT

Els exercicis aquí proposats es refereixen a situacions col·lectives estructurades, en què a través del cap de grup es plantegen problemes i conflictes simulats. La manipulació d'aquestes situacions model impulsa els participants a observar-se a si mateixos, atenent principalment als seus modes de comportament recíproc, gràcies a la qual arriben a conèixer-se a si mateixos i als altres en noves formes de conducta, amb el que pot produir-se no només una assimilació cognoscitiva, sinó també notables canvis i la manera d'obrar del subjecte. 

La majoria dels exercicis procedeixen dels mètodes d'assaig experimentals de la psicologia social, i també del psicodrama, la sociometria, la psicoteràpia, la teoria del joc, les ciències de l'organització i altres disciplines especialitzades. El caràcter de joc i simulació comú a tots ells els confereix un valor específic de diversió, que estimula la creativitat i introdueix tensió i dinamisme en els grups. El llibre en si mateix constitueix un compedi sistemàtic que proporciona al psicòleg una visió panoràmica, que li permet amb més seguretat i eficàcia formular els problemes del grup i orientar millor la pràctica dels exercicis.

Calendari disponibilitat

Disponible Reservat

Formulari sol·licitud

En el cas que el préstec del recurs tingui un cost econòmic s'ha d'ingressar amb antelació al núm. de compte Triodos 1491 0001 28 2033582723

Per més informació: educacio@solidaries.org o al telèfon 972 219 916

Condicions del servei de préstec

També et pot interessar