"El Joc (the Game)" és el vostre adversari i entre totes i tots hem de guanyar-lo. No us deixeu enganyar, les regles del joc són molt senzilles però guanyar no serà gens fàcil. Poseu-vos d'acord i jugueu en equip, només així podeu aconseguir desfer-vos de totes les cartes.
20 minuts de diversió matemàtica a on cal jugar en equip tot posant en pràctica la capacitat de cooperar i l'estratègia individual i de grup.
Contingut:
- 102 cartes
- 1 regles del joc
Alguns aprenentatges que hem recollit de les vostres experiències:
En matemàtiques s'utilitza per al càlcul mental, el pensament lògic i estratègic en grup i la seriació. En resolució alternativa de conflictes serveix per a la pràctica del treball d'equip, l'articulació d'estratègies i la col·laboració sense abordar temàtiques socials o filosòfiques ja que s'ha de resoldre una escala matemàtica i per tant, no implica cap dubte o bloqueig que pogués sorgir en el cas d'haver de resoldre un cas quotidià.