Notícies
Avui dimarts, a les 22.15, el Canal 33 emetrà nous capítols del programa Latituds, que compta amb la col·laboració de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i que tracta diverses temàtiques al voltant del desenvolupament humà i social, a través de projectes de la cooperació catalana. Latituds vol donar visibilitat als qui impulsen solucions per afrontar les injustícies, les guerres i els desequilibris del món, a partir de projectes amb suport internacional. Reflexions d'especialistes en cada capítol acaben de complementar els temes complexes que conformen el programa.
La Unió Europea i els seus Estats membres incompleixen les normes específiques de Dret internacional que li exigeixen reaccionar davant les violacions del Dret internacional comeses per Israel. Per això, tot i no ser-ne responsable directa, es converteix en còmplice dels crims que Israel comet contra Palestina. Aquesta és una de les conclusions a les quals va arribar el Tribunal Russell sobre Palestina que jutja el paper de la UE i els seus Estats, en el conflicte israelo-palestí. El tribunal popular, format per juristes i experts de renom mundial, es va celebrar de l'1 al 3 de març a Barcelona. Si bé les resolucions del tribunal no són vinculants, sí que apliquen la legislació internacional vigent i per tant, constitueixen un judici moral contundent.
Tot i que ja s'ha celebrat el Dia Internacional de les Dones, encara queden molts actes a celebrar a les comarques gironines. Us hem preparat un recull d'alguns d'actes programats a Salt i Girona.
El pròxim dilluns 8 de març, és el Dia Internacional de les Dones. Us hem preparat un recull amb algunes propostes interessants -presentacions, taules rodones, conferències, etc.-, que s'aniran organitzant a partir d'aquesta setmana i durant el mes de març, i us enllacem al monogràfic sobre feminisme publicat a la revista Presència, aquest diumenge.

Durant aquest mes, des de CeDRe us convidem a jugar, però aquest cop, dins les aules amb una oferta de novetats que han arribat i d'altres jocs que són veterans al fons, que ens ajudaran a parlar de drets humans, sostenibilitat i cooperació amb els nois i noies.Centrem l'oferta en dos aspectes interrelacionats:la biodiversitat (coincidint amb l'any 2010 per la mateixa)la sòciodiversitat i drets humans (un assumpte...pendent) Així doncs, us animem a què passeu pel CeDRe a recollir en préstec gratuït els jocs que més us puguin interessar pel treball que esteu duent a terme.Per a fer efectiu el préstec, cal enviar-nos la fitxa que trobareu a l'apartat de recursos/condicions del servei de préstec, i enviar-la a recursos@solidaritat.org